Ana içeriğe atla

Umut Tepesi Final


30. Bölüm (Final

Zeki sahile varmıştı belinayı görünce nefes alışverişleri arttı.

Belinay zekinin onu aldattığını zannediyordu kafasın da kurduğu şeyler yüzünden üzgündü.

Belinay : Zeki hoşgeldin.

Zeki : Hoşbuldum.

Belinay : Bana ne anlatmak istediğini biliyorum.

Zeki : Neyi biliyorsun?

Belinay : Beni aldatıyorsun ben bunu hakedecek ne yaptım zeki?

Zeki : Sen ne diyorsun belinay ne aldatması ben seni seviyorum aldatmam bu nereden çıktı?

Belinay : Seni kardeşinle konuşurken duydum benden bir şeyler gizlediğini biliyorum o yüzden telefonuna takip sistemi yükledim biz araba da giderken hatırlıyorsundur istemiştim telefonu o zaman yükledim bakıyorum bana eve gidiyorum diyorsun ama başka yerlere gidiyorsun.

Zeki : Belinay sana inanamıyorum beni nasıl takip edersin aramız da ki güvene ne oldu böyle?

Belinay : Benden gizliyorsan bir şeyler bu ilişki de güven nerede kalır zeki?

Zeki :  Takip ettin beni başka ne biliyorsun belinay gözünle gördün mü seni aldattığımı söylesene? 

Belinay : Seni takip ettim emniyete girdin önünde  bekledim ne işi var burada dedim sonra bir daha peşine takıldım sonra vazgeçtim beni aldattığını görmek istemedim o yüzden sahile geldim oturdum.

Zeki : Belinay bu seni aldattığımı kanıtlamaz nereden çıkardın gerçekten buna anlam veremiyorum.

Belinay : Tuhaf davranışların vardı benden sürekli bir şeyler gizliyordun bana eve gidiyorum deyip başka yerlere gidiyorsun bana yalan söylüyorsun ne düşünmemi bekliyorsun zeki bunu düşünmeme sen sebep oldun bunu biliyorsun değil mi? 

Zeki : Yanlış düşünmüşsün sana anlatamadığım daha doğrusu bir şeyleri çözmeden sana anlatamazdım.

Belinay : Çözdün mü peki?

Zeki : Çözdüm.

Belinay : O zaman anlat dinliyorum seni?

Zeki : Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama  bir yerden başlamam lazım bak benim annemi ve babamı gözlerimin önünde öldürdüler intikam almak istedim ailemin katilini aradım yıllarca ve senin babanın yaptığını duydum intikam almak istedim.

Belinay : Benim babam yapmaz öyle bir şey hem bir dakika benimle intikam için mi sevgili oldun beni kandırdın hiç sevmedin beni inanamıyorum.

Zeki : Belinay dinle sözümü kesmeden lütfen anlatayım evet oyun olarak gözükebilir ama ben seni sevdim gerçekten çok sevdim oyun değil yaşadığımız hiç bir şey yalan değil inan bana.

Belinay : Zeki aileni öldüren kim ve bir dakika sen babamla bu yüzden öyle şeyler konuştun o küçük çocuk sendin değil mi inanamıyorum sana.

Zeki : Sende biliyorsun artık ailemi kimin öldürdüğünü.

Belinay : Sen en baştan beri kandırdın kaçırma olayı yaşadığımız o kötü şeyler büyük patronun içeriye girmesi Saffet ve Musa hepsi büyük patronla ortaklaşa yaptığınız bir tuzaktı değil mi inanamıyorum gerçekten sana ya yazıklar olsun ben seni sevmiştim sana güvenmiştim hayal kırıklığına uğrattın beni.

Zeki : Bak belinay sana yemin ediyorum o kaçırma olayından benim haberim yoktu kendi elimle onu hapise attırdım çünkü bende ona oyun oynuyordum o büyüttü beni seninle tanışana kadar ben kötü biriydim ama sen beni hayata döndürdün bıraktım o işleri ben sadece seninle yeni bir hayat kurmak istiyorum bu hayatı kurmadan önce sana gerçekleri anlatmak istedim ben yapmak istemedim büyük patron beni kandırdı hani beni takipten vazgeçtiğin gün varya o gün ben yaşlı amcaya gittim büyük patronun kim olduğunu bilen bütün pisliklerini ortaya dökecek şeyleri o biliyordu ve bana bir kutu verdi onu polise teslim edeceğim büyük patron diye biri olmayacak hayatımız da tertemiz bir sayfa açacağız ne olur bana şans ver.

Belinay : Benim biraz düşünmem lazım hemde ben evet desem babam izin vermez artık.

Zeki : Ben babanla konuşacağım eminim o beni anlayacaktır hadi gel gidelim babanın yanına.

Belinay : Tamam ama arabana biniyorum diye seni affettiğimi sanma.

Zeki : Tamam hadi gel.

Ve arabaya bindiler yol boyunca hiç konuşmadılar aradan yarım saat geçtikten sonra eve vardılar belinay anahtarıyla kapıyı açtı ve içeri girdiler.

Mehmet bey : Hoşgeldiniz.

Zeki : Hoşbuldum.

Belinay : Hoşbuldum.

Mehmet bey : Hayırdır ne oldu yüzünüz niye asık kavga mı ettiniz yoksa?

Zeki : Efendim benim hatam size anlatmam gereken bir şey var müsadenizle anlatabilir miyim?

Mehmet bey : Tabi tabi buyur anlat bakalım.

Zeki : Hani geçen size geldiğim de konuştuğumuz yani sizin anlattığınız o olay.

Mehmet bey : Evet ne olmuş o olaya?

Zeki : O küçük çocuk bendim ailemi gözlerimin önünde öldürdüler ve büyük patron beni kandırdı beynimi yıkadı sürekli size karşı kinle doldurdu beni o yüzden üzgünüm büyük patronun da bütün pislikleri kutunun içinde ortaya döküldü sizinle konuştuktan sonra o kutuyu polise teslim edeceğim.

Mehmet bey : Sen benim kızımın hayatına bu yüzden mi girdin intikam için.

Zeki : Ne diyorsanız haklısınız ama ben belinayı gerçekten çok seviyorum tüm kalbimle onu özlüyor ve seviyorum belinaya herşeyi anlattım ondan bir şans istedim eğer verirse çok mutlu olurum vermezse de yine arkasında olurum her zaman ama beni affetmesini çok istiyorum izninizle ben kalkayım emniyete gideyim kurtulalım artık beladan sizin de kormanıza gerek yok artık Mehmet bey.

Mehmet bey : Git bakalım.

Ve zeki evden çıktı arabasına bindi yola koyuldu aradan 20 dakika geçti emniyetin önüne vardı içeri girdi kutuyu teslim etti.

Bu arada Mehmet bey belinayla yanlız konuşmak istedi ve ona şöyle bir soru sordu:

Mehmet bey : Kızım herşeye rağmen sen bu çocuğu seviyor musun?

Belinay : Evet baba.

Mehmet bey : O zaman bir şans daha ver ona senin de onunda mutluluğa ihtiyacı var çocuk annesiz babasız nereye gideceğini ne yapacağını bilmiyor sen ona rehber olacaksın hadi ara hem büyük patron olayını da öğren.

Belinay odasına gitti ve zekiyi aradı hemen açtı telefonu bekliyordu aramasını. 

Belinay : Alo zeki biraz babamla konuştuk sana bir şans daha vermeye karar verdim ama bir daha benden birşey gizleme lütfen.

Zeki : Tamam söz veriyorum sonsuza kadar mutlu olalım.

Belinay : İnşallah.

Ve telefonu kapatırlar sonra zekinin tekrar  telefonu çaldı arayan kişi emniyetten.

Zeki : Alo efendim.

Telefon da ki ses : Zeki bey sizsiniz değil mi? 

Zeki : Evet benim.

Telefon da ki ses : Zeki bey büyük patron için aradım cezası müebbet.

Zeki : Tamam çok sevindim teşekkür ederim.

Zeki belinayı arayıp müjdeyi verdi.

Belinay da hemen gruba olan biteni ve en sonda müjdeyi verdi.

Buse : Ay neler yaşandı bu zamana kadar ama sonunda güzel haberler.

Büşra : Evet hayatımız düzene giriyor çok sevindim.

Belinay : Evet kızlar bende herşeyin yoluna girmesine  çok sevindim sırada üniversite sınavı sonucu var bakalım bekleyip göreceğiz.

Bu arada zeki de belinaya akşam yemeğinde evlilik teklifi yapmaya karar verdi güzel bir yüzük aldı ve belinaya mesaj attı hazırlan saat 8 de seni almaya geleceğim güzel giyin belinay bu mesajı görünce ne giyeceğim derdine düştü dolabını açtı ve kırmızı bir elbise aldı eline onu giydi saçlarını dalgalı yaptı ve makyajını yaptı artık hazırdı belinay heyecanlıydı zeki de ondan heyecanlıydı zeki de güzel bir takım elbise giydi kravatını taktı artık oda hazırdı zeki arabasına bindi ve yola koyuldu 20 dakikaya vardı arabadan indi ve kapıyı çaldı annesi ve babasın dan izn aldı ve belinay da geldi zeki dona kalmıştı araların da konuşma geçti:

Zeki : Çok güzel olmuşsun.

Belinay : Teşekkür ederim sende çok yakışıklı olmuşsun nereye gidiyoruz?

Zeki : Sürpriz buyurun kapınızı açtım belinay hanım :)

Belinay : Teşekkür ederim zeki bey.

Ve bindiler arabaya zeki nasıl bir yer ayarladı bakalım görelim yarım saat sonra vardılar şık bir restorant içerisi şaheser ve çok hoş bahçesi olan bir mekan dışarıda ki bahçeye geçtiler güzel bir masa mumlar güller oturdular ve zeki konuşmaya başladı:

Zeki : Beğendin mi?

Belinay : Evet çok güzel sen ne söyleyecektin bana?

Zeki : Siparişleri verelim yemeğimizi yiyelim söyleyeceğim.

Belinay : Tamam ben balık yerim.

Zeki : Bende balık alayım.

Belinay : Yemekler gelene kadar söyle merak ediyorum.

Zeki : Konuşma bölünmesin diye yemekler den sonra dedim yanlış anlama.

Belinay : Yok yanlış anlamadım.

Aradan bir süre geçtikten sonra yemekler geldi güzel lezzetli beğendiler ve artık zekinin konuşma vakti geldi.

Zeki : Belinay seni sevdiğimi biliyorsun ve sende beni seviyorsun.

Belinay : Evet zeki devam et.

Zeki yüzüğü çıkardı.

Zeki : Ayağa kalkar mısın?

Belinay : Kalktım.

Ve zeki diz çöker benimle evlenir misin belinay diyip yüzüğü gösterir.

Belinay : Evet.

Zeki yüzüğü parmağına takar el ele evlerine dönerler.

Belinay kızlara söyler onlar da mutlu olurlar.

1 ay sonra 

Bugün beklenen gün gelmişti sonuçlar açıklanıyordu hepsi istediği yeri tutturmuştu büşrayla Buse aynı yeri belinay ve zeki aynı yeri kazanmıştı.

Kızlar ayrılmış olarak gözükse de aslında
ayrılmadı  kalpten sevdikleri sürece mesafeler hiçbir zaman fayda etmeyecektir.

Not : Evet bir hikayenin daha sonuna geldik umarım güzel bir hikaye olmuştur.

Hikaye son olarak gözükebilir fakat her sonun bir başlangıcı vardır.

                       Sevgiler ve saygılarımla :)

Yorumlar

  1. Teşekkürler bu güzel paylaşım için. Deeptone bahsedince gelip merhaba diyeyim dedim. Ben de beklerim. Selamlar 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Teşekkür ederim Hoşgeldiniz tabi ki gelirim sevgilerimle :)

      Sil
  2. ay çok güzel bitti çok romantik yaa :) yeni öyküler bekliyoruz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eşleştirme mimi kurası

Merhaba arkadaşlar eşleştirme mimini isimlerle beraber yan yana yazıyorum hazır mısınız hazırım dediğinizi duyar gibiyim hadi başlıyoruz :)  https://tariflimutfak.blogspot.com/ https://bucurukveben.blogspot.com/ yuregiminiklimi.blogshpot.com https://www.dahamutluyuz.com/ https://haneilal.blogspot.com/ https://sessizkaldim.blogspot.com/ http://kzmtkkokos.blogspot.com/ https://bloggerajandasi.blogspot.com/ www.dertlidostum.com http://dondurmadelisi.blogspot.com/ https://kelimeleringucu1.blogspot.com/ http://ezgissimo.blogspot.com/ https://birpembesever.blogspot.com/ https://beydaninkitapligi.blogspot.com/ https://berlin7586.blogspot.com/ https://kavanozdakibeyin.blogspot.com/ http://pudrasekerim.blogspot.com/ https://alanayy.blogspot.com/ https://okumayagel.blogspot.com/ http://ikurabiye.blogspot.com/ https://murekkeplehayaller.blogspot.com/ https://istiridyeavcisi.blogspot.com/ https://kiraatane.blogspot.com/ https://engincilekci.blogspot.co

Gidene kal denmez

Ne kadar kırılsan da,  Darılsan da,üzülsen de, Gidene kal denmez. Gidene gitme denmez.  Çünkü kendi tercihini yapmış,  Sen onun için bitmişsin zaten.  Yaptığı hataları asla söylemez,  Arkasın da durmaz.  Başkalarını suçlamaya devam eder, Yaptığını bilirsin ama yapmadım der. Sende kalırsın öyle, Arkasın dan baka kala. 

başlangıç mimi

Merhaba arkadaşlar uzun süredir yoktum ama girip bakayım dedim  eski paylaşımlarıma baktım yaşanmışlıklarımı gördüm ve şunu anladım ki zamanla her şey geçiyor evet izi kalıyor ama normalleşiyorsunuz hiç yaşamamış gibi o anki derbeder haliniz den eser kalmıyor sadece geçmişiniz den gelen bir pişmanlık oluyor zamanla değişmeyen tek şey bizi üzen insanlara değer vermeye devam ediyoruz şimdi bir dönüş başlangıcı olarak bir mim yapmak istiyorum bence mimler her zaman yapılmalı uzun süre sonra tekrar bir mim mimin ismi hayat öyküsü yani yaşanmışlıklarınızı paylaşmanız ve hayatta öğrendiğiniz dersler yani şöyle anlatayım yaşadığınız şeyi ve ondan ne gibi ders aldığınızı yazmak bu arada tabi ki zorunda değilsiniz kabul etmek sadece içimizi dökmeye ihtayıcımız olduğunu düşünüyorum belki bir nebze olsun içimiz huzur dolar. Şimdi tekrar mim sorumuzu yazıyorum: 1) Yaşadığınız kötü olayı anlatır mısınız? 2) Yaşadığınız bu olaydan ne gibi dersler çıkardınız? Hadi bakalım şuan da bu yazıyı o